Monday, March 26, 2018

7. kuu tähtpäev!




Tahate nalja kuuldaJ Minuga on juhtunud selline fenomen, et mu elus ei ole mingeid tähtaegu või selliseid plaane, mis nõuavad kuupäevades orienteerumist. Seega olen ma lihtsalt nädalapäevade järgi  elanud. Teadnud, et Bo tuleb teisipäeval minu juurde õppima, teadnud, et see nädal olen mina koristusgraafiku järgi vannitoa koristaja. Teadnud, et reedeti on iga peatüki peale kontrolltöö koolis. Seega oli üsna hea kokkusattumus, et ma just täna otsustasin vaadata, et mis kuupäev meil on üldse! Tuli välja, eeeet minu 7. kuu tähtpäeva päev! Täna, seitse kuud tagasi astusin Taiwanis lennukist maha ja hingasin seda troopiliselt sooja õhku esimest korda sisse. Mul oli nutuvõre suu ümber, sest ma vaimselt polnud ikka päris valmis teise kultuuri sukelduma. Hirmus oli ka teadmatus, mis mind tegelikult ees ootab. Mäletan selgelt, et kolm nädalat võttis aega, et end esimesest korda mugavalt tundma hakkasin. Hakkasin trenni tegema, panin lähedaste pildid kirjutuslauale ja tundsin, et olen valmis kõike vastu võtma, mis elul pakkuda on. Läks veel veidi aega, Bo udjas mu ellu. Veel veidi edasi ja olemegi minu Taiwanis veedetud aja seitsmenda kuu juures. Tegin seda siinset kokkuvõtet oma peas ja mõtlesin, et olen eelmisel kuul siiralt rahulolev olnud. Võibolla isegi üldse kõige vägemalt terve siin veedetud aja jooksul. Olen neid kokkuvõtteid iga kuu teinud ja tean, et mu jaoks on nende ajal rohkem tõususid ja mõõnasid olnud. Seekord tean, et muidugi on mul olnud päevi, mil pisarad tikuvad silma, sest ma ei edene nii kiiresti või hästi, kui tahaks hiina keeles. On olnud päevi, kui nutt kisub kurku, sest olen end viimastel aastatel läbi töö identifitseerinud ja olen nüüd justkui kasutu ja ebavajalik. Aga pärast neid pisaraid on jälle parem hakanud:) 

Ees ootab vähemalt viis kuud Taiwani ja pärast seda on ju valla kõik teed. Huvitav, mis mind ees ootab?:)

2 comments:

  1. Tere! Plaanin tulla Taiwani külastama puhkuseks, aga on tekkinud paar küsimust, seega võimalusel sooviks arutleda Sinuga :) Kahjuks ei leidnud kuskilt Sinu kontaktandmeid? Oleks Sul võimalik meili näiteks jagada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Mul on väääga hea meel seda kommentaari lugeda:) Muidugi olen valmis arutlema ja veenma Sind Taiwani tulema! Võid mulle meilile kirjutada: katriinlaanet@gmail.com.

      Tervitades,
      Katriin

      Delete

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...