Thursday, August 31, 2017

Kaks investeeringut tulevikuks

Ostsin eile kaks vajalikku asja ja no mõlemaga on natuke nalja ka.

Esiteks, teadsin juba siia tulles, et mul on uut telefoni vaja, mille aku peaks vastu mu guugel mäpsitamist ja millega saaks korralikke pilte ka teha. Noh ja ma tegelt läksin siis eile päeval linna peale jalutama, et äkki ma näen mõnda telefonipoodi. Nägingi... ja olin ses suhtes ettevalmistuseta, et ega mina tea, mis telefonid praegu turul on ja mis neist veel siis head ka on... Astusin poodi sisse, avastasin enda eest kaks noort poissi, puhta ingliskeelevabat poissi. Mõtlesin, et noh, ega see siis takistuseks saa mu telefoniostul. Kuidagi käte ja jalgadega tegin selgeks, et tahaks katsuda neid telefone, mis neil näidistena ühes karbis seisid. Valisin siis välimuse järgi paar tükki välja. Siis andsid kutid mulle kätte hiinakeelse "ajakirjakese", kus olid HIINA KEELES igast näitajad telefonide kohta... Mhmh, väga kaalutletud otsuse sain teha seal:) Vaatasin hinda ja vaatasin kaamera võimsust ja olin siis ühe välja valinud. Panin selle mudeli guuglisse sisse ja lugesin kaks rida ja otsustatud oligi. Mul on nüüd HTC Desire 10 ja minul hinnaks 170 euri. Vaatan praegu, et Elisa müüb selle telefoni edasiarendust ehk HTC Desire 10 pro´d 500 euriga. HTC´d toodetakse Taiwanis, sellest ka see hind:) Aga nüüd saan talutavama kvaliteediga pilte teha, endale talletada ja teiega ka jagada.


Ja teine asi, millesse ma veidi raha panustasin, on korralikult Taiwanis seiklemise jalatsid Birkenstockid! Kellel need olnud on kunagi, teavad, millest ma räägin! Need paksu põrutuskindla talla ja sisetallaga, kuhu on "sisse surutud" jalatald- ehk tald ja varbaosad on justkui augus, jalatalla all on tugikaar nagu meil ka loomulikult on. 

Tehtud on need muide Saksamaal ja loen veel seda, et sellise jalatsi ülesehituse puhul toimub jalgadel pidev trenn ja veri liigub ka kiiremini, tehes jalatsid pikkadel jalutuskäikudel mugavaks ja jalale tervislikumaks. Nende ostmisel olin ka muidugi puhta hiinakeelse müüja juures... Täitsa naljanumber ikka, suht kalliste asjade ostmisel ei taha täitsa võhiklikke otsuseid ka teha, aga no mida ma teha saan. Poes oli veel kaks ostlejat Jaapanist, kes ka ei osanud inglise keelt. Taas võtsime käed appi ja neljapeale valisime jalatsid välja. Kõik on muidugi alati väga sõbralikud, müüjahärra tänas mind kogu aeg, mõtlesin, et noh, tavai, jalutan siis maksmata välja, kui ta juba 3 korda veel ostmata tänanud on:) Minuga tulid kaasa klassikalised Gizeh´id: https://www.birkenstock.com.au/product/gizeh-birko-flor-in-white-2035 ja mina olen igatahes väga rahul (Jaapani paar ka, nad elasid kõik mu ostlemisele kaasa)! Jaapani härrasmees lahkus poest kolme paari Birkenstockidega;) Kohtasin seda paari veel pärast ja nad siis kätlesid mulle seda infot veel:D 

No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...