Thursday, August 31, 2017

Ööturust ja botaanikaaiast

Tahtsin eile õhtul tagasi minna sinna food truck´i paradiisi, kus üleeile sportlastega käisin, aga Agne ja Konrad viskasid hoopis parema plaani õhku, ehk läksime night marketile! Agne on siis leedukas, kellega ma suhtlesin sutsu juba enne siiatulekut, Konrad on poolakas, kellega orientation meetingul tutvusime. Meiega liitus kohe alguses ungarlane Flora. Käisime siis sellises kohas:



Selliseid ööturge on linna peale mitmeid, aga tundub, et käisime kõige popimal turul ise. Õnneks sattusime kõige pealt söögitänavatele, ehk väga lahe oli vaadata, kuidas midagi valmistatakse ja mida üldse müüakse. Olin ise ennatlikult õhtust juba söönud ja selle pärast ise midagi suurt ei maitsenudki. Ühte grillitud seent maitsesin ja ostsin ka ühe küpse mango. No mangod... teate, need mangod, mida ma saanud olen, ei ole ligilähedalgi sellele reaalsele mangomaitsele, mmmm! 





Ja vahemärkusena, Birkenstockid ostsingi sellel ajal, kui teised olid selle grillitud seene järjekorras. Mina sain jalatsid kätte ja nemad oma toidu ka, haha. 

Järgmisena tulid juba sellised riiete ja pudi-padi tänavad ja noo... ega me ilmaasjata ei räägi Eestis Hiina nodist, sest ilmselgelt pole asja, mida neil seal müügil poleks olnud. Ma isegi ei oska konkreetselt midagi välja tuua, sest need olid nii totakad:D Näiteks selline väänatava traadi otsas selfie-stick, et kui sa soovida a´la ümber nurga endast pilti teha, paned selle vääniku läpaka külge ja kuidagi vingerdad selle pildi. Ehk see osa enam nii vägev polnud, aga käisime eeskujulikult need tänavad läbi ja jõudsin taas siis ca 1 ajal ühikasse tagasi. 

Tänane hommik algas sellega, et läksin immigratsiooniametisse, et oma resident visal saada single entry asemel multiple entry tempel. Seda saab teha 15 päeva jooksul riiki sisenemisest ja no mõistlik on see ära teha sel nädalal, kui tunde veel pole. Teekond oli üsna pikk, 1.5 tundi. Mul on küll google maps ja unlimited internett, aga tunnen end ikka kindlamalt, kui mingid märksõnad on paberil kirjas. Seega panin kirja bussi suuna, mitu peatust sõitma pean, mis peatuse nimi on maha tulemiseks ja metrooga sama teema. Olen siis õige numbri peal, aga nooo ei ole viies bussipeatus see, mis mul paberil kirjas on. Ainult hiina keelt rääkiv bussijuht kõnetas mind üks hetk, sain aru, et ta tahab teada saada, et mis peatust ma otsin. Ütlesin siis selle ja ta ahhetab ja ohhetab ja räägib mulle hiina keeles vastu ja ma ei saa ju aru. Okei, käte abiga tegi selgeks, et sõidan valele poole. Selgeee, see siis ka nüüd tehtud:D Läksin üle tee ja sõitsin teisele poole ja olin 1,5h pärast immigratsioonionude juures. Küsivad, et kas mul see on kaasas ja see ka ja kas see ka... Ma ütlen, et eeeeemmm, seda kolmandat asja pole, aga mul on see virtuaalselt e-maili sees olemas. Ei sobi neile nii. Tegemist oli siis stipendiumi sertifikaadiga, mis tõestab, kui kauaks ma stippi saan ja kauaks mul viisat ka vaja on. Olen seda IGA JUMALA PÄEV kotis kaasas kandnud, kui kuskile pabereid korda lähen ajama, sest ma ju teadsin, et see anti mulle Lätist põhjusega kaasa, ju on millekski oluline. Ja no täna hommikul seda mul kotis polnud. Paluti homme tagasi tulla ja hommikul 8-10 vahel olevat ka immigratsioonibüroos vaikne, soovitati sel ajal kohal olla. Juheiii, ma ütlen! Eks maailmalõppu pole, teekond on selge ja hakkan siis homme ca 7 ajal kodust liikuma. 

Aga et mu pikast tripist miskit head ka ikka sünniks, siis vaatasin kaarti ja avastasin, et okei, botaanikaaed on seal lähedal kohe. Jalutasin sinna ja no eks see oli selline avatud linnaruum ja midagi väga eksootilist seal polnud, aga ikkagi sellised laudisest teed ja troopika oli ümberringi. Paar templit ka kuskil taimede vahel...



Ja tahtsin veel minna tegelikult ajaloomuuseumisse ka, mis seal lähedal oli. AGA, agaa....ma olin oma viimase sularaha ära andnud transpordikaardi tarbeks ja ma saan sularaha ainult ühest pangast for some reason... ja siin saab enamasti vaid sularahas maksta. Ja ma otsisin välja, kus Bank of Taiwan on, mis mulle raha väljastab jaaa see oli selles samas kohas, kus mu kojumineku buss läks. Ja samal ajal lähenes mu mobiili aku kriitilisele piirile ja ma tean, et ma ei oska ilma google mapsita seigelda veel... seega otsustasin täna ülikoolilinnakusse tagasi tulla ja homme sularahaga teha neid asju, mida veel seal ligidal teha saab. Koos laetud akuga! 



No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...