Sunday, February 4, 2018

Palju "ESIMESI" sellest nädalavahetusest

Üks postitus eespool on pikalt Tainanist juttu, palun ole pai ja loe see esimesena läbi:) Igatahes, on kindel, et möödunud nädalavahetus jääb mulle elu lõpuni meelde!

Esiteks, aga mitte nii suureks asjaks on see, et ma sõitsin rolleriga esimest korda! Ja see olii lahe! Ma sain korraks ka seda elu tunda, mida ma muidu igapäevaselt kirun, sest nad on nii ohtlikud liiklejad. Aga tegelikult rolleri seljas ise olles... polnud asi midagi nii hull:D Bo muidugi on liiga korralik ja võtsime endale sellise rahuliku ratsu. Neil kõigil on oma võimsused ja Bo sõiduauto lubadega võimsama rolleriga poleks tohtinud sõita, mis ei tähenda, et ta poleks saanud seda teha. Meile oleks laenutatud see küll, lihtsalt seaduslikkuse mõttes võtsime ikka õige rolleri. Maha jäi siis üks imeilus türkiissinine erksalt läikiv stiilne rollu, mille seljas ma muidugi palju parema meelega oleks ringi lennelnud:)

AGA, mis on kõige tähtsam! Meil oli JÄLLE maavärin ja seekord oli võimatu seda mitte tunda! Kujuta ette, kell on 22 õhtul, ma olin Tainanist tagasi tulnud ja läksin Rebecca juurde kohvrit laenama, õhtust sööma ja samaaegselt ka hiina keele abi paluma. Istume siis ta voodis, ninad õpikus, kui järsku hakkab värisema. Rebecca ütles, et mu huultest kadus igasugune värv ja veri, ma olin näost lumivalge:D Tema läks jällegist näost punaseks. Ma olin seljaga sellise seina vastas, kus on aken ka. Tundsin, kuidas küljeseinad lihtsalt tõmbavad üksteise poole ja aken lõriseb nagu väääääga tugeva tuulega. Ja no kui eelmine kord oli maavärin max. 2 sekundit pikk, siiiiiis seekord oli see vähemalt 20 sekundit ja see läks ajaga aina tugevamaks, et ma jõudsin reaalselt selle aja jooksul mõtlema hakata, et what next?!?! Mida me tegema peaks?!?! Kui tugevaks see veel minna võib?!?! Esimene sai läbi, ma kirjutain esimesena Bo´le, ET MA TUNDSIN SEDA!!! Jõudsin Rebeccale õelda, et kullake, see pole läbi ilmselt, et nii tugeva värina järel tuleb veel võnkeid. Mis oli ka tõsi, sest järgneva 45 minuti jooksul tuli 4 järelvõnget veel, mis küll olid nõrgemad, aga ka tuntavad!!! See epitsenter oli saare keskosa pool rannikul, seal oli magnituudiks 6.1, Taipeisse jõudis see värin 4-magnituudilisena. Järelvõnked olid 3-magnituudiga ja lühemad. Pärast kõike seda guugeldasin veidi, Taiwanis on siis maavärinate mõõtmise skaala 1-7, ehk kujutad ette, mida tähendab 6.1-magnituudi seal epitsentris... Ja praeguse postituse jaoks vaatasin, kuidas seal epitsentri lähedal täna läinud on... iga natukese aja tagant väriseb ikka...


No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...