Monday, June 18, 2018

Lõbusad illustratsiooooniiid:)

Tegin mina eile tofule sojakastme ja vinegari marinaadi ja meenus mulle (ahahha, kui kole eesti keel!), et nägin üks hetk väga lahedaid illustratsioone lääne ja idamaade võrdlemiseks:)

Ehk siis järgnevalt on väga lihtsate piltide abil nii palju edasi antud:) Kunstnikuks Pekingist pärit disainer, laenasin pildid siit.






Selle järgmise pildi juures pean natuke selgitama, et mis ümbrikud need asiaadil käes on:) Et siis päriselt ka, siin kingitakse iga tähtpäeva puhul punaseid ümbrikke, kus sees on raha... Kuna siinpool maakera jõulusid ei tähistata, siis ongi Hiina uue aasta tulek nö  nende jõulud:)









Ja päriselt ka, asiaadid on eatud! Ma vääääga harva panen vanuse arvamisega täppi:) Ja no naljakas oli see, et ma ükskord ammu metroos sõites mõtlesin, et miks ühtegi nö keskaelist inimest metroos pole. Et on noored ja on vanad.. ja siis sain aru, et heheee, need inimesed, keda ma nooreks pean, on täiesti kaks erinevat generatsiooni... on 25-30-aastased ja samas on ka 40-50-aastased väga sarnased neile:D Ja tegelt ka, hallide juuste järgi ei saa mingeid järeldusi teha, siin on keskkoolinoortel ka juba hallid karvad peas:( 



No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...