Tuesday, July 18, 2017

Kuidas võtta Taiwanist viimast?*

* tõe huvides olgu öeldud, et originaalne küsimus oli küll miskit muud, aga point oli sama. 

Selle küsimuse esitas mulle Oliver teel Saaremaalt Tallinnasse. Aega mõtlemiseks oli üksjagu:)
Jõudsin sinnamaani, et mul on OMA VISIITKAARTE VAJA! Ikka selleks, et Taiwani ajast viimast võtta. Mõeldud-tehtud! Rääkisin eile Kerlile (see nunnu pisike tüdruk mu sünnipäevalt, kes ilmatuma vahvaid fotosid tegi! Ta on niiii andekas!!) oma mõttest ja voilaa, täna oli kaardikujundus olemas!

Tarkade inimestega arutades jõudsime sinna, et tegelikult vajan lausa kahte visiitkaarti, ühte ametlikumat ja teist tilulilukat.

Mõlemad on igatahes olemas ja trükki saadetud. Ise olen jube põnevil ja uhke. Esiteks pean muidugi nentima, et ma ei oska oma nime inglise keeles spellida, ehk enda nime näitamiseks ongi mul kaarti vaja:D Teiseks, ma saan rääkida õde Gabriela rahvuslikest ehetest, Joosepi vanemate turismitalust, kus aknast vaatavad vaid kadakad, meri ja lambad vastu.



Esimene siis täiesti minulik visiitkaart ja teine, mida jagada neile, kellega võiks potentsiaalselt midagi ametlikku tööalast toimuda:) 

Lasin need veidi "vanale", ehk kollakale ja reljeefsele paberile trükkida, et ikka täiesti raamidest väljas olla:)



No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...