Thursday, July 13, 2017

Majutusest! Või siis majutatusest:)

Teadsin juuni keskpaigast alates, et minu majutuse ülikooli ühikates määrab loosiõnn. Ühikas pole voodeid kõikidele soovijatele ja nad ise tõesti kutsuvad seda "liisu tõmbamiseks". Eile oli siis see õnnis päev, kui kooli kodukal avaldati nimekirjad ühikasse mahtujatest. Mina olen ühe ühika waiting listis. Ja las ma näitan teile seda tuba, kuhu ma ootejärtsis olen:D Ja luban teil naerda!!!




Selle toa ühe inimese rendiks on 250 eurot. Mõni teist teab, kui palju on mu korteri laenumakse jaaa kõik teist teavad, et mu korter on... sellest toast suurem:D Muidugi on nii, et parema olemasolul ma pirtsutama ei hakka, aga esialgu olen õnnelik, et mind vaid ootelisti pandi. See paneb mind pingutama otsima suurematesse korteritesse oma enda tuba. Surfing on juba näidanud, et selliseid 5-11 toaga kortereid on päris palju, igas toas elabki mõni tudeng. Ja isegi, kui mul isiklikku ruumi on toas sama palju, kui selles "kaheses sviidis", siiis on ikka hoopis teine asi, kui ma seda ruumi vaid iseendaga jagan. Saate aru, mulle täitsa võib piisata sellest pisikest soolikas-liikumisruumist, aga ma ei ole kindel, et ma soovin endale niiiiii lähedale teist inimest.


Aga see siis tähendab, et olen luuramas Taipei kinnisvara saitidel ja sealsed valikud on tõesti funkimad. Korterid ei näe nagu ühikad välja, vaid sellised... hipsterilikud! Lahe ju:)


Ja peale kõige muu sain ma ka oma mandariinikeelse nime teada!



卡翠恩 Katriin Laanet


Esimene hieroglüüf on ju täitsa tehtav;)

2 comments:

  1. Kas teil on vaja laenu? Anname üksikisikutele, ettevõtetele ja investoritele tõsiseid laene. Pakume laene autodele, auto laenudele, jõululaenudele, isiklikele laenudele, hüpoteeklaenudele, krediiti 2 000 eurolt 100 000 000 euroni, intressimääraga 2%, väga soodsaid intressimäärasid. Võta meiega ühendust: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    Laenupakkumine

    ReplyDelete

  2. Szüksége van személyi kölcsönre, befektetési kölcsönre, üdülési hitelre, vállalkozási hitelre, diákhitelre, lakáshitelre vagy bármilyen kölcsönre? 2%-os kamattal kínálunk hiteleket. Kedvező árú kölcsönöket kínálunk 5 000 és 8 000 000 dollár között. További információért lépjen kapcsolatba velünk a (digitalloancredits@gmail.com) címen.

    ReplyDelete

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...