Wednesday, July 26, 2017

Silmaringilaiendus vol.2, ehk mida Taiwanis teha võimalik on?


Mõtlesin, et surfan veidi iseenda tarbeks, et milline Taiwan on, mida seal näha-teha võimalik on. Et veel rohkem elevust juurde tekitada või niii:) Aga siis tundus täitsa paslik mõte seda kohe siin ka jagada!

Ma ei tea, kas ma kirjutasin teile, et mu ülikool asub mäenõlval? Ja et juba tekkis siin naljakene, et tõmban hommikul rakmed selga, vinnan end kooli ja õhtul teen vabalangemist rakmetel? No enivei, ma olen end selliseks seikluseks vaimselt ette valmistanud küll:D Ja esimesena jäid mulle muidugi silma mäed, mida Taiwanis on iiiiganes palju. Huvitav, kas seal merepõhjas on just mingite laamade kokkupõrke koht? I will google this! Jaa niii ongi, et üks laam kisub meres sinna Euraasia külge, khuul!


  •  Igatahes, esimesena jäi silma Keelungi mägi, mida võib näha raseda naisena, King Kongina ja linnupuurina ka. Mina sain praegu ainult pildi pealt vaadata, ükski neist ei jäänud silma, isegi kissitades. Küll aga on Keelung otsetõlkes "kanapuur":D Igatahes keegi on kunagi ehitanud mäkke jõudmiseks hunniku trepiastmeid, et ei peaks puujuurte ja mulla peal müttama, lahe! 



  • Teiseks! Fun fact: Taipeis on maailma kõrgemal asuv Starbucks. Ma ei ole üldse Starbucksitaja, mul on alati tunne, et ma saan oma rahaga paljuuuu paremaid asju teha, kui üüberkallis kohvi juua:) Küll aga tahan ma kunagi öelda, et ma olen maailma kõrgeimas Starbucksis käinud! 




  • Taiwani enda Niagara juga ehk Shi Fen juga! Vat, seeeee juba on vaatepilt! Ma olen näinud Horvaatias sellist juga, mis mind hingetuks võttis, Indias oli eriti lahe juga, millest oli rongitee läbi ehitatud. Ja nüüd siis see Shi Fen, let me show you this!!!



  • Taiwani Santorini. 
Mul ei olegi vist midagi öelda, las pildid räägivad enda eest. Tegemist on jälle mägise paigaga, Jiufen´iga. Traditsiooniliselt kuulus see linn jaapanlastele, sellest ka kogu arhitektuuriline mõjutus.

Ühe külje pealt Jaapan:

Teise külje pealt Santorini: 


Ja jälle tänaseks kõik:) Ma olen aru saanud, et üks asi on surfata netis, koguda kokku mõtteid ja ideid enda peas, aga hoopis teine asi on neid asju ka blogisse kirjutada:D Ja ega teid ei saa ka ju üle koormata hirmpikkade postitustega! Ja seda veel enne reaalset kohalejõudmist:D 




No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...