Thursday, July 6, 2017

Natuke silmaringilaiendust ka selle kauge maa kohta:)

Alustan seda postitust teemaga, mis kõige ekstreemsem heledanahalisele põhjamaalasele tundub, ehk ILM!


Naljatlen, et lähen aastaks ajaks kasvuhoonesse elama. Temperatuur on laes, õhku pole, niiske on, otsest päikest Taipeis väga tihti ei näe:D Õnneks ma lähen Taiwani sügisel, ehk see suvekuumus jääb minu jaoks tulevikku, selleks 2018. aasta suveks olen ilmselt veidi rohkem harjunud selle olemisega:D Usun, et kui ma kliimaga harjun, siis on kõik muu juba köki-möki. Vürtsikad toidud pole päris minule, aga mul teistsuguse toidu vastu küll mingit blokki pole. Täna Peteriga rääkides sain endale igatahes juba hüüdnime ka: BURJ KHALIFA! Rääkisin sellest, kuidas kohtasin jaanipäeval eesti tüdrukut, kes kaks kuud Taipeis elas ja keda Skyscraperiks kutsuti, Peter pani kohe paika, et ma olen siis oma 7 sentimeetrit pikema olemisega olen Burj Khalifa:D Päris koomiline. Enivei, Karmen rääkis, kuidas ta pika valge naisena oli tõeline maailmaime ja iga natukese aja tagant sooviti temaga pilti teha. Indias natuke sai seda elu juba maitsta, vaatame, et ma ära ei harju siis sellise populaarsusega:D Pärast on Euroopasse raske tagasi tulla...

Ahjaa, üks asi veel, mis harjumist vajab. Ametlik statistika ütleb, et Taipeis on 2 miljonit inimest, aga mitteametlikel andmetel on inimesi ikka 4 miljoni kanti. On inimesi, kes tulevad igapäevaselt Taipeisse tööle, on tudengeid, kes on vanemate koju sisse kirjutatud jne. Seega!!! Ma pole ilmselt iial oma elus korraga nii palju väikeseid inimesi näinud:D

Aga Taiwani inimesed on ise hästi sõbralikud, avatud ja heatahtlikud. Kuulsin juba seda, et kui Eestis on kellelgi abi vaja või kui keegi on natuke segaduses näoga tänaval, siis eestlane keerab pea ära ja mõtleb, et jumala eest keegi teda ei kõnetaks. Taiwanis olles veidi segaduses näoga, tulevad inimesed kohe ligi ja pakuvad abi.

Fun fact: iga Taiwani kohta käiv brožüür räägib jalgratastest. Tegin siis kindlaks, et Taiwani kutsutakse Bike Kingdomiks jaaa ka meile tuttavad Merida rattad on kõik Taiwanist pärit. Ja ma sain täna Riiast kaasa "Great rides in the Bicycle Kingdom" ja teate, Taiwanis on seitse rahvusparki ja kõikides neis on väga mugavad rattateed. Kogu see brožüür annab täpselt märku, kust kuhu sõita ühistranspordiga ning kuidas siis rattaga edasi liikuda. How cool is that!!!

Tsekkasin veidi majandusteemasid ka... minule ja ilmselt teile ka üllatuseks on see info, et Taiwani majandus on maailmas suuruselt 17s, ekspordilt 15s riik maailmas. Kiire surfing ütles, et enamasti eksporditakse elektroonikat. Khuul:)

Aga nüüd on juba öö käes, järgmises postituses räägin juba uusi fakte oma peatse uue kodu kohta!

No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...