Monday, January 22, 2018

MUST READ!

Britta saatis mulle artikli, mida kõik mu blogilugejad peaksid ka lugema. Ma pole Taiwani poliitikast rääkinud siin, sest ausalt, ei saa ka mina päris täpselt aru, kuidas ja kes mis niite tõmbab. Küll aga tean, et neil on 2018. aastal kohalikud valimised tulemas ja üks hetk teen Eestiga võrdleva postituse valimiskampaaniatest. Mul juba miskit mõlgub mõttes. 

Aga palun-palun loe seda, kuidas Hiina Taiwaniga käitub. Artikkel on eelmisest reedest, ehk info on väga värske! https://www.economist.com/news/china/21735075-it-also-luring-its-people-china-getting-tougher-taiwan

No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...