Wednesday, January 31, 2018

Natuke nalja ka


Milline nipiga lause, pidin keelegeeniuselt Brittalt üle küsima, et kas kindlalt selles lauses koma pole. Ei ole, tuleb välja:)

Aga, eile oli üks äärmiselt koomiline situatsioon. Olen siin ühikas VIIS KUUD elanud, nendest viimased 2.5 on päris nõmeda ilmaga olnud. Ja eks ma olen paljudega rääkinud ja teadsin justkui ette, et jaa, siin majades pole soojustust. Et mõnes uues hoones veab, seal on konditsioneeril soojendamise võimalus ka juures, aga enamasti ikka ollakse sama temperatuuriga nagu õues suht:) Selle vahega, et tuul ei puhu otseselt. Ehk siis olin juba tegelikult ära harjunud, et hommikul võtan kapist sellised kergelt niisked riided ja panen külmas selga. Tegelikult oli hea, sest siis polnud õue minnes temperatuurivahe nii tuntav. Aga tõsi, mõnel päeval ikka tahtsin soojust ka naha vahele.

Muide, vahemärkusena veel see ka, et kuna nii ära harjunud olen, siis nädalavahetusel avastasin end matkamast tulles mõttelt, et paluks Bo´lt, et ta paneks auto sooja, aga ahjaa, kurja, me oleme ju Taiwanis. Ja siis sain aru, et hahaha, midaa mõtet, tal on ju Saksamaal tehtud auto, ehk ofc on tal soojendus olemas:D Aga aju oli nii ära harjunud, et tuleb lõdiseda, haha. Noh, ja eks tuli välja, et Bo pani selles autos esimest korda soojenduse sisse, sellist asja siin maal ikka tihti ei tehta:)

Aga eilsesse tagasi tulles. Koputasin oma kõrvaltoa uksele, kus mu klassiõed elavad, et ehk nad saavad mulle münte vahetada, et pesumasinat müntidega toita saaks. Kommenteerin, et oiii, teil nii soe, et kas teil on radikas. Kõrvaltoas elab teine korealane, kelle nime ma ka pole kahe kuu jooksul selgeks saanud, väga piinlik. Igatahes korealane ütleb, et ee, jaa, meil on radikas. Küsin siis juurde, et ooo, kas ostsite kahepeale. Ta siis suunab pilgu seinal olevale konditsioneerile ja ütleb, et eiii, osta küll polnud vaja, see neil kogu aeg seinas olnud. Ma lähen näost punaseks ja hakkan laginal naerma, sest midaaaa hellllli! Sooojus on kogu aeg mu seinal passinud ja ma pole lihtsalt teadnud! Kutsusin ta otsemaid meie tuppa ja palusin tal hiinakeelsel puldil näidata, kuidas sooja saab:D Ja ta tuli siis veel ühe joonisega, kus on ingliskeelne juhend AC puldist. Seda meile minu meelest suvel ei antud:):) Vähemalt ma ei mäleta. Igatahes, meie väike tuba on võimalik 32-kraadiseks kütta! Eile paningi muide täisvõimsuse peale, ööseks vist panime 28 kraadi peale jaaa eks natuke ohtlik see ole. Päris raske oli hommikul end voodist välja ajada, kui tuba mõnusalt hubaselt soe on. Täna hoidsin ka vahepeal 30 kraadi lähedal seda, aga ma tundsin, kuidas see ikka täiega uimaseks teeb:D Päris koomiline ikka. Aga mida rõõmu, meie rätikud kuivavad hommikuks ära nüüd, kui seda õhtul kasutame...Saapaninad saavad kuivaks eelmise päeva vihmast! Selllist luksust pole tõesti veel tundnud. Meil Saksamaa poisiga on ikka igal hommikul klassis teisi oodates ilma ja niiskusega seotud teemad, nüüd saan öelda talle, et mul toimus tõeline HEUREKA. Ta elab oma abikaasaga korteris ja neil pole soojendust, nemad elavad seda elu, mida mina ka elasin kuni eilseni:D

Eks kauaks mul seda rõõmu ei jätku, ehk ei jõua ümberharjuda soojusega, sest järgmine nädal kolin juba Siiri juurdeee!

No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...