Saturday, November 11, 2017

Producer for a day

Teate, pean teiega tähelepanekut jagama... et kui asiaadid on üleüldiselt robotid õppimise ja töötamise mõttes, siis ilmataat soosib ka samamoodi nende sellist toimetamist. Nimelt on juba mitmes mitmes nädal nii, et nädala sees on päikesepaistelised ja soojad ilmad, laupäeva hommikul teed silmad lahti ja kõppppstiiiikkk, vihma ladistab, kraade alla 25, taevas hall. Jee, okeiiiii!

Meil oli esmaspäevaks kodutöö, et iga õpilane peab tegema ühe lühifilmi meie õpikus oleva ühe peatüki kohta. Igaüks valis endale oma, otsis endale kaaslased ja võttis asja kätte. Mina kirjutasin härra G-le täna, et tavaika, teeme meie neli filmi ära (minu, G pidi ise kaks tegema ja Yameni oma ka). Ütleme niiii, et loomeprotsess oli viljakas, naljakas ja PIKKK. Alustasime kell 13 päeval ja jõudsin koju tagasi kell 21... Kaks filmi saime valmis ja kokku monteeritud, teised kaks filmitud. 

Panen need siia ka, kahjuks te hiina keelest aru ei saa, aga... esimene neist on dialoogiga, et mina olen kuivik ja G on popp poiss ja ma tahan temaga koos kooli minna ja ta telefoninumbrit saada ja tema annab mulle korvi. Mees lahkub ja tuleb tagasi... ma juba olen õnnelik, et minu pärast... ja tegelikult unustas ta oma seljakoti maha. See oli siis G film ja tema produtseering ja tema stsenaarium... Jim Carry´lik, eksole. 



Teisel küsib G, et mida ma nädalavahetusel tegin ja ma hakkan siis meenutama, et käisin sõbraga jalgrattaga sõitmas, viis tundi sõitsime...See on vähe neutraalsem ja romantilisem, kohe aru saada, et minu film:D Taustaks on muide "Sepapoisid-sepapoisid" kaanon hiina keeles, neil on see kahest tiigrist, ühel pole saba, teisel pole kõrvu. Jaaa tegime kindlaks, et Taanis on selle viisiga laul Une-Matist, Jaapanis liblikast ja UKs hambahaldjast (mu mälu järgi). 

Tegime filmid G telefoniga, lõikasime need kokku ja lisasime muusika ka seal, päääris võimsad on ikka nutitelefonid tänapäeval! Muidugi proovisime võimalikult "puhtalt" stseenid saada, ehk neid me konkreetselt katki ei lõiganud... praegu arvutist vaatan, et jube kaua on näha, kuidas ma oma ratast lukust lahti ei saanud, haha:D 



Ja siis on õhtu, sa ei viitsi oma vihmavarju võtma minna poiste ühikast, aga su Jordaania vend käsib sul enda jopet kanda, sest äkki hakkab koduteel sadama. True brotherhood!





2 comments:

  1. Lol I really miss those happy days
    This is gao ying Aka mr.g lol

    ReplyDelete
  2. HAHAHA, Gaith, you funny thing!!

    ReplyDelete

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...