Sunday, December 24, 2017

Minu jõulud


Vaade Siiri 26. korruse korterist. No... taeeeevaaalik! Mullle niiii meeldib öine Taipei:) 


Saage tuttavaks, minu sõber:) 


Sain jõuluvana eile olla! Ehk siis ise otsustasin, siis teadsin, et saan inimestelt välja pushida võimalikult loovad lahendused, et kingipakk lunastada:) Meil oli nii siis tantsu, laulu, anekdoot, ise muusika miksimist, kätekõverdusi! 


Siiri peika Sam tegi no niiiiii humooorikat tantsu, et mul polnud muud võimalust, kui väga elevil olla:D:D (tähelepanu ka mu juustele, need ei ole ca 10 aastat nii pikad olnud:D) 


Saage tuttavaks, Rebecca! 



 Kas Katriin oli ainus, kes ise miskit kokku vaaritas? Jep:) Aga mööndustega rosolje sai kõik söödud, njämmmmaaa! EDIT: jesssuke, vaatasin uuesti pilti ja Sam ja tema õde tegid ju ise muffineid ja magusat keeksi!



 Täna, ehk 24. detsembril oli ilm imetabane, päeval oli real feel 27 kraadi! Käisime sõbraga uuesti dim sumitamas, neid pisikesi aurutatud ampse söömas. Ma olen lummatud neist lihtsalt:) Ja siiiiis võtsime suuna randa, sest... ilm oli just rannalik:D Kui me kohale jõudsime, siis muidugi oli juba külm, haha. Aga vaade oli ikka lahe ja tegime minu jõulutervituse ka valmis:)







 Et siis selline jõululaupäev. Kas täna on jõululaupäev või? Või on see homme? Ma olen nii segaduses, sest teised maad peavad homset, 25ndat tähtsaks, minu mälus on ikka meie peres alati 24ndal suur pidu olnud. Ei tea:)



 Taipei vs Eesti söök! Teate, mu musta leiva pakid on sõbra sügavkülmas kaks nädalat juba olnud! Ja täna lõpuks võtsin oma esimese pakikese välja ja tegin endale delikatessi. Noh jõulud ikkagi ju! Avokaado, või ja tomat mustal leival, mmmmmmmmmmmm. Alumisel pildil on "Taiwani burks", ehk siis sellise magusapoolse nätske saia vahel sealiha ja natuke maitserohelist ja siis... üllatus-üllatus. Maapähkli puru! Midaaa kooslust:D Aga käisime ühel night marketil ja tundus paslik sealt süüa ka osta, selle pärast seal käiaksegi:)

Nüüd aga ootan, et kell saaks minu aja järgi 22, siis saan korraks pere jõuludest Eestis ka osa:) Jeeee! Niii teistsugused, aga ikkagi soojad ja mõnusad jõulud:)





No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...