Thursday, December 14, 2017

Natuke robotlikku Aasia nalja ka

No te olete vist aru saanud juba praeguseks, et need asiaadid õpivad nagu robotid ja no nende tulemustest on see ka näha, 100% kogu aeg. Eks me siin omavahel räägime sellises võtmes, et kes tahab ja on valmis robot olema ja kes mitte. Ja ma olen välja öelnud, et minust ei saa tõesti kunagi sellist robotit, kes järjepanu vaid formaalse õppimise ja tuupimisega tegeleb.

Ja siis olen ma nüüd jõudnud sellisesse aega, kus ma ütlen oma sõbrale, et oi, mul eilne sõnavara test ei läinud väga hästi ikka... ja siis ma saan tulemuse kätte... ja ma tunnen endas selle asiaadist roboti ära:D Kui 2-5 punkti maksimumist puudu jääb, siiis on ikkkkkka väga hästi ei läinud ju!


No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...