Saturday, October 21, 2017

Probably easiest way to see the best view in Taipei

Kuna mulle niii väga see mägine vaade üks päev meeldis, siis otsustasin, et tänase trenni teen matkates teise mäe otsa. Teadsin, et kuskil miskine Elevandimägi on, sest Rebecca käis seal ja Taani Fang Xu ka. Guugeldasin siis, et lähen kaen ka asja üle. Mida ma näen... selle matkaraja algus on põhimõtteliselt kesklinnas-kesklinnas, kohe mulle tuttava kino juures. Mõtlesin, et see ei saa ikka päris õige olla, et kuidas mägi kesklinnas on:D Ma ju pole näinud! Aga no, tõsi ta tegelikult ka oli, sõitsin sama marsruuti pidi linna nagu kinno minnes, tulin vaid üks peatus varem maha. Päris absurd mõelda, et Taipei kesklinnas, kohe kunagise maailma kõige kõrgema hoone lähedusest saad täielikku dzunglisse minna ja ronida kilomeetreid taeva poole. Aga no nii on!

Ma käisin jõudsin ühe mäe tippi 1 tunni ja 20 minutiga ja hakkasin praegu siis guugeldama,  sest see ei olnud Elevandimägi, millega ma lõpetasin... ja avastasin, et siin on The Four Beasts mäge, üks on
Elephant, siis Lion, Panther ja Tiger Mountain. Kõige popim on just Elevandimägi, sest seal on väga lahedad vaated juba 20 minuti pärast rajale asumist. Ausalt öeldes oli selle distantsi peal ka kõige rohkem inimesi, pärast seda võtsin ette mingi sellise teekonna, kus inimesi väga polnud ja iga vastutulev inimene tervitas naeratuse, noogutuse või sõnadega:) Väga lahe!

Asi, mille tippu ma jõudsin, on Muzhi mägi, aga selle kohta siis öeldakse, et see on üks kahte suuremat mäge ühendav osa. Mulle tundub, et see oli juba koht, kuhu väga palju inimesi ei jõua, sest sinna tippu jõudes mänglesid neli-viis oravat mu ümber. Samas... äkki nad olid just inimestega niivõrd harjunud, et selle pärast ei kartnud mind? Igatahes, see oli uskumatult lahe, kuidas nad omavahel mängisid, minu ees eputamas käisid ja siis niimoodi keerlesid mu ümber terve see aeg, mil ma üleval olin:) Okei-okei, kaua jutuga ei tüüta, hakkan vaikselt pilte lisama ka. Need jõuavad siia ülesse selles järjekorras, kuidas ma ka ise linna nägin, ehk esmalt on Taipei 101 üsna lähedal, lõpuks juba kaugel:)

Mõnus asi oli see, et matkarajal on võimalus minna tagasi linna teist teed pidi, ehk sa ei pea kogu sama teed tagasi kõmpima. Rada koosnes treppidest ja ütleme niiiii, et nii ülesse jõudes, kui ka alla jõudes tudisesid mu jalad korralikult:D Alla liikudes treppe polnud, oli asfalttee, mis oli märg ja maha langenud lehti täis... ehk libe! Ja no kuidas sa libedat väldid, lased end veel rohkem põlvedest nõtkeks ja astud täistallaga. See allamäge minek oli ka päris korralikult järsk, et ma kujutasin ette, kui keegi must pilti teeks, siis ma olin üsna korralikult kreenis ja tahapoole kaldu, et mitte veeredes alla minna:D

Olen siin selgeks saanud, et ringi trippides ja isegi tänaval niisama kõndides tuleb selja taga vaadata, sest... seal võivad kõige hingematvamad vaated olla. Ja no täna ka... olin matkaraja suunas liikumas, kui igaks juhuks tagasi vaatasin. Ja no mida ma näen, Taipei 101 nunnult majade vahelt piilumas:)

See on see esimene punkt, kuhu paljud lühikeseks ajaks Taipeisse tulnud turistid peatuma jäävad, 20 minutit on ülesmäge rühitud selleks ajaks. Mina liikusin edasi. 








Natuke selget taevast pilvede vahelt, jeee



No comments:

Post a Comment

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...