Saturday, October 14, 2017

Square dance battle!

Õpetaja kutsus meid juba üsna mitu nädalat tagasi tantsima, kogu aeg oli see jutt, et kui mid-term läbi on, siis ta premeerib meid millegi toredaga. Ja kuna mina alati hiinakeelset lauset moodustades "mis mulle meeldib" ütlen, et mulle meeldib tantsida (ja seda enamasti selle pärast, et see väljend on mulle selge:D:D), siis õpetaja otsustaski, et talle meeldib ka ju tantsida ja ta õpetab meile seda tantsu, mida ta ise ka tantsib. Ehk selline folktants, mis sai alguse Euroopast, aga tõsisemalt hakkas arenema hoopis USAs ja just kantrisugemetega piirkondades. Panen siia kohe ühe Youtube´i video ka, mida kõrvale vaadata saate!



Tants on siis nelja paariga, mis moodustavad omavahel ruudu ja selles ruudus toimub ka kogu tants. Selged peavad olema käsklused, ehk mingid sammude kombinatsioonid, aga iga tants on unikaalne, sest selle tantsu korraldab tegelikult "caller", ehk siis keegi, kes hõikab mingi kombinatsiooni välja, mille järgmisena paarid siis teevad. See callerite teema võib niimoodi varieeruda, et on nö bänd või taustamuusika ja caller hõikab sinna vahele neid kombinatsioonide nimesid VÕI caller ise laulab ja siis sõnade sisse kombineerib ka neid käsklusi. Meil oli selline caller, kes ise laulis ka!!! Likeee how cool is that!! 




Aga kõigest lähemalt. Ega me tegelikult ei teadnud, mis meid ees ootab, õpetaja hoidis asja suht omale:D Aga teadsime, et koguneme hommikul 9.30 ühes metroopeatuses ja et õpetajal on meile outfitid välja vaadatud. Okeeei, põneev. Kell 10 hakkas kogu värk pihta. Meie klassist oli kohal... hmm, mitu inimest? 8 inimest oligi! Slovaki tüdruku boyfriend ja ühe Jaapani tüdruku toakaaslane oli ka. Ja siis oli veel 8 võõrast inimest, enamasti meist palju palju vanemat inimest, sest see on selline vanaaegne tants tegelt. Tundsin seal esimesi liigutusi tehes, et minu oma vanaema oleks ka väga uhke, talle see tants meeldiks. Enivei, kell 10 tegi meie caller/tantsuõpetaja väikese ettekande rääkides square dance´i ajaloost ja näidates mõnda videot. Pääääriiis põnev. Ja siis hakkasime õppima, kõik olid suht algajad, mis tähendas, et saime kenasti samas tempos õppida. Minu Jordaania pojakesed muidugi magasid sisse ja jõudsid kohale, kui olime juba mõnda aega õppinud. Olin algselt mehe osa tantsimas ühe Jaapani tüdrukuga, aga siis tuli Gao mulle partneriks ja no nalja hakkas saama! Esiteks, see oli niiii lõbus ja väga tihti läks sassi ka ja väga tihti tegime omaloomingut ka:D Sõime ühiselt lõunat ja kell oligi märkamatult 14 saanud. Olime selleks ajaks vast 3 tundi konkreetselt tantsinud ja siis tund aega oli vahel pausi olnud. 



Ja siiis tuli seee põnev osa, kus me saime endale riided selga ja hakkas see võistluse osa!!! Me olime muidugi kõik äärmiselt elevil, puhvis tüllseelikud ja pluusikesed jne jne. Ilge pildistamine hakkas pihta:D Tegime siis veel täisrõivastuses ka paar korda proovi, ma juba ennist mainisin õpetajale, et mu seelik on ikka liiga lühike meie keerutuste jaoks, aga et okei, proovime hakkama saada. Gao firmaliigutus oli äärmiselt särtsakas pöördele lükkamine, mina ta põhipartnerina keerutasin samal ajal kaks tiiru, kui teised ühe. Ja no veidi liiga lühikese puhvis seelikuga oli tükk tegemist, et ma oma tagumenti ei lehvitaks teistele. Ühe käega läksin pöördesse, teisega hoidsin oma seelikut paigal:D Enivei, mul on seda kirjutades isegi naeratus näol, see olii niiiii tore päev!! Kui meie "tiimi" esitlus oli tehtud, läksin riideid vahetama, et teine tiim saaks sama vormi kasutada. Ja siis tuli õpetaja ja küsis, kas ma tahaksin korra veel seda läbi teha. Nimelt tema olla juba selles tantsus vana kala, aga ma tundun täielikult nautivat ja ma saaks tema asemel veel korra selle läbi teha. Muidugiiii olin nõus! Ja tuli välja, et ma saan Gao ka kaasa võtta teise tiimi esinemisele:D Itsitasime juba omette, et hahaha, nüüd polegi vahet, kumb tiim võidab, sest igatahes oleme võidutiimis osalenud:D

Ja by the end of the day! Saan siin viimastele lugejatele ka meie tantsust video lisada:) Kuna see video on bloggeri jaoks liiga suur, siis klikka end google drive´i, seal on pisike paariminutiline klipp meie tantsust:)

Meile tegelikult ei selgitatud, kuidas võitja välja kuulutakse ja mina arvasin, et ju siis üks terve "ruut" on võitja, aga tegelikult valiti välja võitjapaar... jaaaaaa selleks osutusime meie Gaoga. Ma küll teisi ei saanud niiväga jälgida, et öelda, kas me tehniliselt kõigist paremad olime, aga igatahes oli meil kõige rohkem energiat ja elevust ja rõõmu sees:D Saime mõlemad endale kinopiletid ja tegelikult mõned teised paarid said ka, aga seda siis paari peale ühe pileti, meie saime mõlemad enda kinkepileti. 

Nägu, mida sa teed, kui kuuled, et oled dance-battle´i võitnud. Väsinud, räsitud, sassis juustega, aga ikkagi võitja:D Salsaprintsessist (pühendused Randole selle nime eest) Ruuduprintsessiks! 

Ma tahaks nagu midagi veel kokkuvõtteks öelda, aga... peale selle, et niiiiii toreeee päeeeev oli, polegi nagu miskit. AAaa, kui ma oma peas seda postitust planeerisin, siis mul oli veel see ka meeles, et tegelikult oli tänase päeva plaani teha suht raske, sest peale tantsukutse oli mul kutse Leedu Sofialt ühe näituse avamisele, siis toimus linnas veel European Culture Market ja teadsin, et Goran on ühel student fair´il Euroopa boksikesega väljas. Tundub, et ma tegiiiiin õige valiku tantsima minnes:) Ja Goranile saan õnneks ka homme külla minna, see "laadake" on homme ka veel olemas, huh. 

1 comment:

Hetkeid kaamerasilmaga püütuna

Käisin kolmapäeval Amberiga ühel night-marketil viimaseid kohalikke ampse haukamas ja neljapäeval Piniga ka veel. Siia jõuavad siis neljapäe...